Credit nevoi personale

miercuri, 22 decembrie 2010

Versuri "Fly Project - Goodbye - romana"

Imi amintesc numele tau, plangand in ploaie
Cand ai plecat si mi-ai inchis usa
Imi amintesc de mine in goliciunea mea
Asteptand o chemare speciala..

Te implor, te implor

Lasa-ma sa plang
Te implor, te implor
As vrea sa nu spun niciodata la revedere

Imi amintesc numele tau, plangand in ploaie

Cand ai plecat si mi-ai inchis usa
Imi amintesc de mine in goliciunea mea
Asteptand o chemare speciala..

Te implor, te implor

Lasa-ma sa plang
Te implor, te implor
As vrea sa nu spun niciodata la revedere
Versuri Fly Project - Goodbye - romana
de pe http://www.versuri.ro

Tu stii ce am spus
Na, na, nu am mintit, nu am mintit

Na, na, nu am mintit, nu am mintit


Imi amintesc numele tau, plangand in ploaie

Cand ai plecat si mi-ai inchis usa
Imi amintesc de mine in goliciunea mea
Asteptand o chemare speciala..

Te implor, te implor

Lasa-ma sa plang
Te implor, te implor
As vrea sa nu spun niciodata la revedere

Tu stii ce am spus

Na, na, nu am mintit, nu am mintit

Na, na, nu am mintit, nu am mintït

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu