Credit nevoi personale

marți, 29 ianuarie 2013

Versuri "Adrian Sina - Arde ceva"


Strofa 1:
Mii de trăiri şi alte mii de feţe, 
Zeci de priviri, cine să le-nveţe? 
Mă-mprăştii, mă strângi şi tot tu plângi.

Pre-refren:
Nu mai poţi să înduri, spui că nu-ţi mai pasă, 
Mă cerţi, mă-njuri, ai plecat de-acasă, 
Mă anunţi că renunţi, că vrei altceva.

Refren:(2x)
Eşti departe, departe de noi, 
Am suflet de gheaţă şi inima sloi, 
Îmi spui că e stinsă de mult dragostea, 
Şi totuşi arde, arde ceva.

Şi totuşi arde, arde ceva(2x)

Totuşi arde, arde ceva.

Strofa 2:
Încerc să te sun, îmi închizi telefonul, 
Spui că-s nebun, dar eu sunt pionul, 
Acum ai mutat şi sunt şah mat.

Pre-refren:

Refren:(4x)

Şi totuşi arde, arde ceva(2x)

Totuşï arde, arde ceva(2x)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu