Credit nevoi personale

marți, 25 decembrie 2012

Blazon OneShot feat. Click - O Cursa Lunga (versuri)

Text:
De mult nu mai inteleg
Cu noi ce se intampla
Si vreau sa stiu cu ce m-aleg
Cand totu’ pare o cursa lunga
ref:
Blazon OneShot
Si nu stiu incotro sa fug
Zilele trec si nu-mi ajung
Si nu stiu ce viata poate s-ascunda
Tot ce stiu e sa lupt pana-n ultima runda
strofa 1
Click
Fericiti cu ce-avem , ce gandim, cine devenim
N-am uitat ce vrem sa fim si ca gresim,
Intentionat condusi de ego si platim,
Pretu’ corect si dam vina pe destin
Ca e un drum plin de curse si spini
Nu-ti face griji O s-aprinda lumini,
Fara dar si poate-ai grija cui te inchini
E ce-a ramas, ca-i totu’ fals…
Banu-i un val, ce te duce…departe de mal
Prin ape agitate, cu rechini la interval,
Pradatori, care vor confortu’ material
Si calca p-altii pe cap ca s-ajunga la mal
Ca-s inca mic si drumu-i lung
N-am uitat de unde vin si pe-unde merg s-ajung…
Inca mic si drumu-I lung, lung, lung.
ref:
Blazon OneShot
Si nu stiu incotro sa fug
Zilele trec si nu-mi ajung
Si nu stiu ce viata poate s-ascunda
Tot ce stiu e sa lupt pana-n ultima runda
strofa 2
Blazon OneShot
Ce cred yo, vreau sa iau
De la viata pana la capat nu mai vreau sa stau
Ce simt yo, vreau sa fac
Ca drumu-i lung si-s multe ce ne pun capac
La final, e un prag,
De care tre sa trec si tin aproape tot ce mi-e drag
Zilele trec, si nu stiu ce sa mai fac,
Dar stiu ca n-am timp de care sa mai trag
Si-am invatat ca viata nu se joaca la fileu
Ca nu-i mereu, ca cea de la liceu, ei
Yo n-am de gand sa pun mana pe vreun trofeu
Nu vreau decat sa pot sa cred in visul meu
ref:
Blazon OneShot
Si nu stiu incotro sa fug
Zilele trec si nu-mi ajung
Si nu stiu ce viata poate s-ascunda
Tot ce stiu e sa lupt pana-n ultima runda
eyo, tre sa crezi, tre sa simti, tre sa vibrezi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu