Credit nevoi personale

marți, 25 decembrie 2012

Versuri "Zhao feat Adda - Bani din cer"

Ooooh,
Ooooh,
Ooooh, vreau să cadă bani din cer,
Vreau să cadă bani din cer,
Vreau să cadă bani din cer,

Refren:
Când merg pe stradă și plouă cu găleata,
Vreau să cadă bani din cer,
Vreau să cadă bani din cer,
Vreau să cadă bani din cer,
O mare de bani să inunde strada,
Vreau să cadă bani din cer,
Mă tot uit pe geam și sper,
Vreau să cadă bani din cer.

Strofa 1:
Mă întreb cum ar fi să am tot ce n-am,
Să nu-mi pese de nimic, să zbor peste ocean,
Să pun ban pe ban doar pentru că fac colecție,
Mergând în toată lumea fără nicio direcție,
Și știu că și tu ți-ai dori la fel,
Când nu bate vântul afară dar bate în portofel,
Și-ți vin fel de fel de filme fără griji,
Când vrei să visezi cu ochii deschiși,
Când vrei să visezi cu ochii deschiși,
Vrei să visezi cu ochii deschiși.

Refren:

Ooooh, vreau să cadă bani din cer(2x)

Strofa 2:
Ai mei m-au învățat să mă țin de cuvânt,
Să nu mint, să nu fur, să rămân așa cum sunt,
Că dacă te lupți, o să ajungi ce vrei,
Dar să muncești, nu să stai să ceri,
Eu sunt visător, vreau totul de-a gata,
Să cadă bani din cer, să-i luăm cu lopata,
Când vin facturi, chirie... banii sunt gata,
Îl intrebi pe Busu: Când poți să faci plata?

Refren:

Ooooh, ooooh, ooooh,
Vreau să cadă bani din cer,
Ooooh, ooooh, ooooh,
Vreau să cadă bani dïn cer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu