Credit nevoi personale

sâmbătă, 16 octombrie 2010

Versuri "Sonny Flame Feat. Dj Dark - Jump up"

Jump up and get started! up,up get naughty!
Jump up let’s go shorty,bounce and let’s party!
We smoke di gunja,we light up and burn di fyah,/
Son of the Flame pon di first place in Romania/
Dem seh I’m more fucking dangerous than Dracula,/
I got di style ,I’m di king…mai date-m………………./
Vers : Bounce along till di end of di night babe/
Rasta man without dradlocks comin’/
Versuri Sonny Flame Feat. Dj Dark - Jump up
de pe http://www.versuri.ro
Up inna di stage mi burn down di club,Sonny Flame kill dem one by one these longshots/
I testify mi live illegal,blame me!no man can do it like me/
Because I got my people around,blaze it !babe shake it!we all love it!
yeahhhhh! ….di trone is mine,remember that !so…get off!!!! Sonny Flame a mi name!!!!
FlyinState inna di building again! oooo!
Yamana dj dark alongsïde sonny flame ….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu