Credit nevoi personale

luni, 24 ianuarie 2011

Versuri "DJ Project - Mii de cuvinte"

Strangema-n brate,
Te rog nu imi spune ramas bun,
Tu stii fara tine,
Eu sunt ca o floare fara parfum,
Nu vorbi la timpul trecut,
Nu pot face nimic sa te uit,
M-ar durea prea mult,
M-ar durea prea mult,
M-ar durea prea mult.

REF:

Mii de cuvinte tin timpul in loc,
Am multe amintiri dar n-am vise deloc,
Si norii se aduna dar nu vor sa stinga,
Un suflet ce arde si inca suspina.

Mii de cuvinte tin timpul in loc,
Am multe amintiri dar n-am vise deloc,
Si norii se aduna dar nu vor sa stinga,
Un suflet ce arde si inca suspina.


Strangema-n brate,
Nu spune adio inca nu,
Mai lasa-mi iubirea,
Macar un minut si apoi te du,
Fara tine sunt la timpul trecut,
Nu pot face nimic sa te uit
M-ar durea prea mult,
M-ar durea prea mult,
M-ar durea prea mult.

REF:

Mii de cuvinte tin timpul in loc,
Am multe amintiri dar n-am vise deloc,
Si norii se aduna dar nu vor sa stinga,
Un suflet ce arde si inca suspina.

Mii de cuvinte tin timpul in loc,
Am multe amintiri dar n-am vise deloc,
Si norii se aduna dar nu vor sa stinga,
Un suflet ce arde si inca suspina.

Mii de cuvinte tin timpul in loc,
Am multe amintiri dar n-am vise deloc,
Si norii se aduna dar nu vor sa stinga,
Un suflet ce arde si inca suspïna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu