Credit nevoi personale

luni, 24 ianuarie 2011

Versuri "DJ Project - Hotel (complet)"

Tu ai fost primul vers ,
propriul meu univers ,
imi gaseam alinarea in tine ...
Dar refuz sa ma vezi doar in noptile reci ,
doar cand tu ai nevoie de mine !
Tu ai fost primul pas ,
mi-ar fi greu sa te las .
Astazi totul depinde de tine .
Daca tie ti-e greu ,
ce-as putea spune eu ?
Toate noptile-mi stau marturie .
Inima mea e ca un hotel ,
din cand in cand te opresti la mine ...
M-am saturat ,
vreau sa pleci din el !
Vreau tot sau nimic de maine ...
Inima mea e ca un hotel ,
din cand in cand te opresti la mine ...
M-am saturat ,
vreau sa pleci din el !
Vreau tot sau nimic de maine ...
Tu ai fost primul vers ,
propriul meu univers ,
imi gaseam alinarea in tine ...
Versuri DJ Project - Hotel (complet)
de pe http://www.versuri.ro
Dar refuz sa ma vezi doar in noptile reci ,
doar cand tu ai nevoie de mine !
Tu ai fost primul pas ,
mi-ar fi greu sa te las .
Astazi totul depinde de tine .
Daca tie ti-e greu ,
ce-as putea spune eu ?
Toate noptile-mi stau marturie .
Inima mea e ca un hotel ,
din cand in cand te opresti la mine ...
M-am saturat ,
vreau sa pleci din el !
Vreau tot sau nimic de maine ...
Inima mea e ca un hotel ,
din cand in cand te opresti la mine ...
M-am saturat ,
vreau sa pleci din el !
Vreau tot sau nimic de maine ...
Inima mea e ca un hotel ,
din cand in cand te opresti la mine ...
M-am saturat ,
vreau sa pleci din el !
Vreau tot sau nimic de maïne ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu