Credit nevoi personale

luni, 24 ianuarie 2011

Versuri "DJ Project - Wherever you go(romana)"

Tu nu crezi si nu apartii
Tu ai pleca,totul s-a transformat in rau
Tu nu crezi si nu apartii
Tu ai pleca,totul s-a transformat in rau

Dar eu te cred
Am nevoie de tine
Te iubesc
Nu te voi parasi
Te simt
Te respir
Nu voi pleca
Dar nu te voi insela

Oriunde ai merge
Orice ai face
Inima mea iti apartine [x2]

Nu stiu ce sa fac
Daca s-a terminat cu tine
N-as fi in stare sa plec
Nu mai am ce sa dau
Asa ca te rog nu ma lasa
Timpul transforma flacarile in cenusa
Inima in eternitate sa opreasca
Memorand sarutul tau

Oriunde ai merge
Orice ai face
Inima mea iti apartine [x2]

Dar eu te cred
Am nevoie de tine
Te iubesc
Nu te voi parasi
Te simt
Te respir
Nu voi pleca
Dar nu te voi insela

Oriunde ai merge
Orice ai face
Inima mea iti apartïne [x4]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu