Credit nevoi personale

luni, 24 ianuarie 2011

Versuri "Sunrise inc - Forever in my soul romana"

Vers:
Am putea fi impreuna
Si am putea fi pentru totdeauna
Am putea sa fim impreuna in vecii vecilor
Nu te voi lasa sa pleci(x2)

Refr:
Tu niciodata nu vei sti
Cat de mult te iubesc
Zambeste si saruta-ma inainte sa fungi
Ne vom juca impreuna sub soare
Niciodata nu te voi lasa sa pleci
Vei fi mereu in inima mea

Vers:
Am putea fi impreuna
Si am putea fi pentru totdeauna
Am putea sa fim impreuna in vecii vecilor
Nu te voi lasa sa pleci
Incearca sa intorci noaptea in zi
Sa canti sa zambesti in fiecare zi
Acesta nu este un " la revedere"
Eu cred in mine si in tine
Putem fi impreuna

Refr:
Tu niciodata nu vei sti
Cat de mult te iubesc
Zambeste si saruta-ma inainte sa fungi
Ne vom juca impreuna sub soare
Niciodata nu te voi lasa sa pleci
Vei fi mereu in inïma mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu