Credit nevoi personale

luni, 24 ianuarie 2011

Versuri "DJ Project - Eşti tot ce am"

I. Doar când tu nu eşti aici...
Tot oraşul îmi pare trist...
Singură mă sting uşor...
Nu vreau să te pierd...
Şi nu mă satur să te-ador…


Refren:


Doar tu eşti tot ce am
Şi sufletul mi-atingi
E-atât de goală viaţa mea…
Când tu nu eşti aici
Şi-n gânduri te ascund
Aproape să te ţin…
Dacă te pierd, dacă te uit…
Eu nu mai am nimic!!!


II. Noaptea nu pot să adorm...
Nu mai eşti să mă atingi…
acum....
Ziua mă topesc de dor
Şi nu mai vreau să plâng...
Căci lacrimi nu te-aduc aici...
înapoi....


Refren:


Doar tu eşti tot ce am
Şi sufletul mi-atingi
E-atat de goală viaţa mea…
Când tu nu eşti aici
Şi-n gânduri te ascund
Aproape să te ţin…
Dacă te pierd, dacă te uit…
Eu nu mai am nimic!!!
ai wuv iu Danï!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu